راهنمای خرید میز تلویزیون چوبی تنه درخت

راهنمای خرید میز تلویزیون روستیک تنه درخت

مطمئنا در عصر حاضر که هر فردی جذب فناوری های رسانه ای می شود، وجود تلویزیون در منزل از ضروریات است. تلویزیون را خریده اید حال باید میز و پایه آن را نیز تهیه کنید. برخی هستند که تلویزیون را به دیوار نصب می کنند اما اکثرا ترجیح می دهند تلویزیون را روی میز چوبی و پایه مخصوص آن قرار دهند. انتخاب خیلی سخت است چون تنوع فراوان است، در ادامه این پست قرار است به شما بگوییم که چگونه یک میز تلوزیون چوبی تنه درخت را انتخاب کنید.

چگونه یک میز تلویزیون چوبی روستیک بخریم؟

فکر نکنید خرید میز و پایه چوبی تلویزیون کار سختی است! فقط کافی است یک سری عوامل را در نظر بگیرید تا بتوانید میز مناسب برای میز تلویزیون روستیک خود را پیدا کنید.

1- اندازه میز تلویزیون (TV) خریداری شده

اولین کاری که انجام می دهید، در نظر گرفتن اندازه تلویزیون است که معمولا اندازه ها از 32 شروع می شود تا 50، 55 و الی بزرگتر. این به شما کمک می کند تا هنگام طراحی میز، اندازه پایه مناسب با سایز تلویزیون باشد و میز بتواند وزن تلوزیون را به درستی تحمل کند.

خرید و قیمت میز تلویزیون چوبی روستیک

2- در نظر گرفتن فضایی که در اختیار دارید

علاوه بر اندازه تلویزیون، اندازه و فضای اتاق هم مهم است. معمولا برای اتاق های نشیمن بزرگ، میزهای مستطیلی یا مربعی شکل طبق سایز تلویزیون مناسب است. برای اتاق های کوچکتر پایه های تلویزیون گوشه ای مناسب هستند چون برای گوشه اتاق طراحی شده اند و فضای کمی را اشغال می کنند.

پیشنهاد مشاهده محصولات: میز ناهار خوری روستیک

3- ارتفاع میز تلویزیون و فاصله مابین انسان تا آن مهم است

ارتفاع میز چوبی باید اندازه گیری و محاسبه شود و طوری باید باشد که فرد هنگام نشستن در ارتفاع زیر نیمی از صفحه تلویزیون قرار گیرد. به فاصله میز و چشم هم توجه کنید. فاصله باید طوری باشد که چشم انسان از اشعه های نوری که تلویزیون ساطع می کند در امان باشد نه خیلی نزدیک و نه خیلی دور که چیزی نتوان دید.

میز تی وی TV روستیک تنه درخت جنگلی

4- انتخاب سبک مناسب

معمولا میز تلویزیون مرکز اتاق نشیمن و دورهمی ها است. و تقریبا اگر با اندازه بزرگ باشد، توجه همه را به خود جلب می کند. پس باید مطمئن شوید که بین میز تلویزیونی که انتخاب می‌کنید و سبک دکوراسیون منزلتان ناهماهنگی وجود نداشته باشد.

انتخاب طرح و سبک به دو عامل زیر بستگی دارد:

  • متریال استفاده شده در ساخت میز تلویزیون

معمولا سرویس مبلمان و میز تلویزیون و … را با موادی همانند صفحه ام دی اف، فلز، نئوپان و یا چوب روستیک می سازند. بین اینها اگر مدل میز روستیک یا قدیمی را ترجیح می دهید، باید بگوییم انتخابی ایده آل و مناسب است. هر چند می توانید به سراغ میزهای دیگر با رویه ی شیشه ای یا مرمری و یا فلزی هم بروید. هر چند که هر کدام از اینها می توانند اتاق نشیمن مدرن شما را به خوبی زیبا نشان دهند.

  • رنگ مناسب برای میز تلویزیون

زمانی که صحبت از رنگ میز تلویزیون به میان می آید رنگ های خاکستری، سیاه، سفید و قهوه ای انتخاب های برجسته ای هستند. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید به دنبال رنگ های دیگر بروید. برای خانه هایی با ظاهری خیلی مجلل، رنگ سفید یا سیاه مناسب است. در حالی که خاکستری و یا قهوه ای می تواند برای اتاقی با دکوراسیون روستیک مناسب باشد.

مشاهده محصولات: میز ناهار خوری چوبی مدرن

5- نیاز به امکانات اضافی برای میز تلویزیون

ممکن است لوازم جانبی تلویزیونی زیادی برای نگهداری داشته باشید مثل کابل و کنترل و دیگر قطعات. پس قفسه‌های قابل تنظیم می بهترین ویژگی هستند تا بتوانید اقلام اضافی را درون آنها جا دهید و از شلوغ شدن اطراف و روی میز تلویزیون جلوگیری کنید.

بهترین میزهای چوبی تنه درختی در کارگاه گرند وود

اگر به دنبال خرید یک میز تلویزیون چوبی جدید برای خانه خود هستید، می توانید از مجموعه ی منحصر به فرد میزهای تلویزیون چوبی روستیک در وب سایت کارگاه نجاری گرند وود دیدن فرمایید. این اطمینان را به شما می دهیم که میز TV چوبی که دریافت خواهید کرد، تمام نیازهای شما را برآورده می کند. برای سفارش میز تلویزیون چوبی مورد نظر خود لطفاً با ما تماس بگیرید. ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا میزی با بهترین کیفیت ساخت و قیمتی مناسب در اختیارتان قرار دهیم.

گردآوری توسط: کارگاه نجاری گرند وود

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

2 دیدگاه برای “راهنمای خرید میز تلویزیون چوبی تنه درخت

    • Saman گفته:

      سلام دوست عزیز. بله ارسال به حومه تهران انجام میشه و همچنین شما میتوانید محصول مورد نظر خود را غیر حضوری یا با داشتن عکس سفارش دهید. لطفا برای مشاوره تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *